MMS's återträff <3

Har inte varit i skolan idag heller pga dumma magen. Hade dessutom ingen direkt lektion så känns inte som att jag missade så vidare värst mycket.
Tog mig i alla fall in till stan och träffade Tilda och Sanna som äntligen kommit hit, även om det bara var för några timmar. Sånt missar man inte!! Först gick vi och tog en mysig fika på Coffehouse by george och sen blev det julklapps-shoppning resten av tiden. Gick rätt okej, fick i alla fall tag i några julklappar till mammi. Klackade även om mina stövlar så nu går jag som på moln ;) Våran dag avslutades vid tre då vi alla skulle åt olika håll. Dock inte så sorgligt hejdå idag eftersom Sannisen kommer tillbaka under jullovet :)
Efter stan åkte jag hem till baby ett tag och hade det mysigt med honom. Fick höra massa historier om hur busungen var som barn hihi, mys :) <3 sen åkte jag hem och efter det har jag ätit, färgat håret och haft lång-prat med Oscar i telefonen :)

Imorgon får jag se om jag orkar ta mig till skolan. Blir i alla fall att åka till Vingåker med älsklingen vid elva-tiden. Vilket varit bestämt länge nu, ska bli mysigt! Har även lovat Oscar att komma på en bra idé till hur elevrådet skulle kunna göra det bättre för mig som elev på Kungsgård. Vinnarbidraget får en ny Ipod suffle, inte helt fel. Så har fått i läxa att tänka på det över natten och rapportera det till honom vid elva imorgon. Får se hur det går!
puss, natti!


- riktigt gammal bild på mig och mina älsklingsflickor MMS.

Kommentarer
Postat av: Thilda

Älskar er ! <3

2008-12-18 @ 23:34:14
URL: http://thildasegen.blogg.se/
Postat av: Jennie

God jul!:)

2008-12-23 @ 21:02:30
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0