7 månader idag<3

 - ...därav den väldigt vackra bilden :D lånad av Oscar (kyss47.blogspot.com) och tagen under den trevliga söndagsnatten :D

Idag har jag i alla fall först varit i skolan som endast innehöll två media-lektioner; Mediakunskap och mediaproduktion. Mediaproduktionen är dock tre och en halv timme lång, men innehåller oftast väldigt oseriöst och underhållande prat och diskussioner, så man överlever :D Vad annat kan det bli i en grupp med fem tjejer som tillverkar dildo-skal liksom :O ;) honey honey - the variation a man never can give you...
Efter skolan blev det i alla fall att gå hem till David för att spendera våran sju månaders-dag ihop. Blev en supermysig dag med film, ljus, våfflor och allmänt mys, iiih <3 David följde mig så jag åkte med 21:11 bussen hem. Nu är jag hemma och har nyss ätit, ska snart ringa älskling och efter det blir det sängen, film och god natt-sms som vanligt. Åh, vad jag älskar't.
Imorgon blir det först skola, fast kortis-dag, slutar redan vid 12:35, skönt. Efter skolan blir det stan med Myh, (hennes-) David och älskling, ska nog fika och grejer, blir mysigt! Sen är det plugg som gäller resten av kvällen.

Hoppas ni haft en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Davve

tycker om dig mest älskling (L)

2008-12-03 @ 00:28:28
Postat av: Erika

söta ni är :) Grattis på eran dag <3

2008-12-03 @ 17:52:47
URL: http://celsiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0